Przejdź do głównej zawartości
Zamknij
Zamknij

TWÓJ KOSZYK

Twój koszyk jest pusty. Kontynuuj zakupy aby dodać produkty do koszyka.

Wyszukiwanie

Centrum telefoniczne

Dostawa i Zwroty


DOSTAWA
1.1 O ile nie uzgodniono inaczej na piśmie z Upoważnionym Przedstawicielem, koszty pakowania i Dostawy obciążają Kupującego. Jeśli KPL zapłaci lub poniesie całość lub część takich kosztów, wystawi Kupującemu fakturę na poniesione w ten sposób koszty w dniu wysyłki.
1.2 Kupujący gwarantuje, że dane dotyczące adresu dostawy podane przez Kupującego (w tym adresy Użytkowników końcowych) są zgodne z prawdą. KPL zastrzega sobie prawo do
wystawienia Kupującemu faktury za wszelkie straty poniesione przez KPL z tytułu nieudanych lub przekierowanych dostaw w wyniku podania przez Kupującego niedokładnych informacji (w tym w przypadku, gdy odbiorca nie jest dostępny/nie chce przyjąć Towarów).
1.3 Wszelkie podane daty Dostawy są jedynie datami szacunkowymi, a czas nie ma zasadniczego znaczenia dla Dostawy. Zmiana specyfikacji lub instrukcji może skutkować zmianą szacowanego czasu Dostawy.
1.4 Towary mogą być dostarczane partiami. Każda dostawa stanowi odrębną Umowę, a
niedostarczenie przez KPL jednej lub więcej partii zgodnie z niniejszymi Warunkami lub jakiekolwiek roszczenie Kupującego w odniesieniu do jednej lub więcej partii nie uprawnia Kupującego do traktowania Umowy jako całości i na tej podstawie składania jakichkolwiek oświadczeń dotyczących  całej Umowy.
1.5 Jeżeli Kupujący
(i) zorganizuje odbiór Towarów od KPL, a przewoźnik Kupującego nie odbierze Towarów po powiadomieniu przez KPL, że Towary są gotowe do odbioru lub(ii) nie przekaże KPL odpowiednich instrukcji dotyczących Dostawy lub(iii) zażąda opóźnienia w Dostawie lub(iv) nie będzie w stanie zapewnić dostępu do swoich pomieszczeń w celu Dostawy, wówczas KPL  może na ryzyko i koszt Kupującego:1.5.1 przechowywać Towary do czasu faktycznej Dostawy i wystawić Kupującemu fakturę za wszystkie takie koszty przechowywania i ponownej Dostawy; lub1.5.2 sprzedać Towary po najlepszej możliwej do uzyskania cenie i (po odliczeniu wszystkich kosztów magazynowania, sprzedaży i innych kosztów) rozliczyć się z Kupującym  lub obciążyć Kupującego wszelkimi niedoborami (w zależności od przypadku).
1.6 W przypadku, gdy Towary mają być eksportowane poza Polskę przez
(i) KPL na rzecz Kupującego lub(ii) przez samego Kupującego (z zastrzeżeniem szczególnych warunków uzgodnionych na piśmie pomiędzy Kupującym a KPL i niezależnie od innych postanowień niniejszych Warunków):(i) Warunki zakupu Towarów będą podlegać wyłącznie gwarancji udzielonej przez producenta oryginalnego wyposażenia (dalej także „OEM”), a Kupujący ponosi wyłączną odpowiedzialność za zapewnienie, że w pełni rozumie i zna takie warunki gwarancji;(ii) Kupujący zapewni, że przestrzega wszelkich kontroli eksportu, o których został powiadomiony przez KPL, OEM lub stronę trzecią, lub które zostały zawarte w dokumentacji uzupełniającej dostarczonej wraz z Towarami;(iii) Odpowiednie przepisy podatkowe będą stosowane zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce w momencie zawarcia umowy;(iv) Kupujący jest odpowiedzialny za przestrzeganie wszelkich przepisów ustawowych lubwykonawczych regulujących import Towarów do kraju przeznaczenia oraz za zapłatę wszelkich podatków lub ceł przywozowych;(v) O ile nie uzgodniono inaczej na piśmie pomiędzy Kupującym a KPL, dostawa towarów będzie się odbywać zgodnie z DAP (Incoterms 2020). (vi) Kupujący będzie odpowiedzialny za zorganizowanie testów i kontroli Towarów w siedzibie KPL przed wysyłką. KPL nie ponosi odpowiedzialności z tytułu jakichkolwiek roszczeń dotyczących wad Towarów, które byłyby widoczne podczas kontroli lub które powstały po wysyłce, ani z tytułu jakichkolwiek uszkodzeń podczas transportu;(vii) Kupujący nie będzie uprawniony do wstrzymania płatności ceny za Towary z powodu nieprzestrzegania przez Kupującego postanowień niniejszego punktu; oraz(viii) Towary zostaną zapakowane zgodnie ze standardową praktyką KPL, a opakowanie będzie spełniać wszelkie uzasadnione wymogi określone z wyprzedzeniem przez niezależnych wykonawców (zleceniobiorców) lub spedytorów.
1.7 Niedokonanie przez Kupującego należytej płatności w odniesieniu do jakichkolwiek dostaw lub rat w ramach jakiejkolwiek Umowy uprawnia KPL do opóźnienia, zawieszenia lub anulowania dalszych dostaw w całości lub w części według własnego uznania.
1.8 W przypadku, gdy Kupujący nie odbierze Dostawy całej ilości objętej Umową w
wymaganym terminie, wszelkie rabaty lub inne ulgi w odniesieniu do Towarów, do których Kupujący jest lub byłby uprawniony, przepadają.
1.9 W przypadku, gdy KPL zgodził się wysłać Towary bezpośrednio do Użytkownika Końcowego w imieniu Kupującego, każda taka wysyłka będzie uważana za Dostawę do Kupującego, a każda odmowa przyjęcia Dostawy przez Użytkownika Końcowego będzie uważana za odmowę Kupującego. Obowiązkiem Kupującego będzie zgłaszanie wszelkich rozbieżności w dostawie zgodnie z niniejszym punktem 3, gdy Towary są wysyłane bezpośrednio do Użytkownika Końcowego lub gdy Towary są wysyłane do Użytkownika Końcowego przez Kupującego.

PROCEDURA AKCEPTACJI I ZWROTÓW

1.1 KPL nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia Towarów, rozbieżności w Umowie, braki w dostarczonych Towarach, utratę Towarów w transporcie lub jakiekolwiek roszczenie, że dostarczone lub odebrane Towary nie są zgodne z Umową w inny sposób niż zgodnie z niniejszym Warunkiem i klauzulą 4, jak określono poniżej.
1.2 Uszkodzenia, rozbieżności, braki i zapytania dotyczące faktur:
(i) Kupujący jest odpowiedzialny za sprawdzenie zawartości pudełka / paczki zawierającej Towary w momencie Dostawy w celu sprawdzenia Towarów pod kątem uszkodzeń, rozbieżności i braków. Przy Dostawie, Kupujący musi odnotować na Liście Przewozowym przed podpisaniem wszelkie uszkodzenia, rozbieżności i braki.(ii) Zafakturowane Opłaty, w przypadku braku oczywistego błędu, uznaje się za zaakceptowane przez Kupującego, chyba że Kupujący powiadomi opiekuna handlowego KPL na piśmie w ciągu 5 dni od daty wystawienia faktury o wystąpieniu błędu.(iii) Kupujący powiadomi KPL na piśmie w ciągu 48 godzin od Dostawy o wszelkich krótkich Dostawach, uszkodzonych Dostarczonych Towarach lub jakimkolwiek niewysłaniu Towarów wyszczególnionych na dowodzie Dostawy. Zawiadomienia należy dokonać na adres: logistyka@komsa.pl
Z wyjątkiem powiadomień otrzymanych przez KPL, a dokonanych w dobrej wierze zgodnie z 4.2(i), (ii) i 4.2(iii) powyżej, KPL nie będzie ponosić żadnej odpowiedzialności wobec Kupującego w odniesieniu do kwestii wskazanych powyżej.
1.3 Towary, które uszkodziły się podczas instalacji („DOA”): KPL stosuje procedurę zwrotów DOA. Procedura zwrotów DOA może różnić się w zależności od producentów OEM i zostanie przekazana Kupującemu po powiadomieniu KPL przez Kupującego (w ciągu 14 dni od Dostawy), że Towary uległy awarii podczas instalacji.
1.4 Towary, które ulegną awarii po instalacji („Wadliwe Towary”): W żadnym wypadku
domniemanie wadliwe Towary nie mogą zostać zwrócone do KPL bez uprzedniej pisemnej zgody KPL. W przypadku zwrotu Towarów może zostać naliczona opłata manipulacyjna według uznania KPL, która zostanie potrącona z istniejącym zobowiązaniem Kupującego  (w przypadku uznania Towarów za wadliwe według uznania KPL) lub będzie płatna na rzecz KPL przez Kupującego na żądanie.
Kupujący ma obowiązek niezwłocznie powiadomić KPL o wystąpieniu awarii i postępować zgodnie z instrukcjami KPL dotyczącymi awarii.
1.5 Postanowienia ogólne dotyczące DOA i wadliwych towarów:
(1) Kupujący pokryje wszystkie uzasadnione koszty i wydatki KPL, jeśli Towary, co do których Kupujący podejrzewa, że są wadliwe, okażą się wadliwe (według wyłącznego uznania KPL).(2) Wszelkie zwroty będą podlegać procedurom autoryzacji zwrotów KPL, a Kupujący będzie ich przestrzegać.(3) Towary nieoryginalne i wadliwe będą traktowane zgodnie z odpowiednimiprocedurami producenta OEM dotyczącymi towarów nieoryginalnych lub wadliwych, a Kupujący będzie ich przestrzegać.(4) Kupujący ponosi odpowiedzialność za wszelkie koszty transportu i ubezpieczenia związane ze zwróconymi Towarami.(5) Kupujący nie ma prawa do zwrotujakichkolwiek Towarów dostarczonych zgodnie z Umową.(6) Towary muszą zostać dostarczone do KPL w ciągu 14 dni od wydania Kupującemu przez KPL numeru upoważnienia do zwrotu.
 
1.6 W przypadku, gdy zwrot na podstawie niniejszej klauzuli 4 zostanie zatwierdzony przez KPL na piśmie, Towary (lub ich część) podlegające zwrotowi muszą zostać dostarczone do siedziby KPL w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją potwierdzającą domniemaną
wadę i zawierającą odpowiedni numer zwrotu. W przypadku, gdy Kupujący nie zastosuje się do postanowień niniejszego punktu, KPL będzie uprawniony do pobrania opłaty manipulacyjnej stosownie do okoliczności.
1.7 KPL nie będzie zobowiązana do przyjęcia zwrotu jakichkolwiek Towarów w sposób inny niż przewidziany w poniższej klauzuli gwarancyjnej.

Porównanie produktów Centrum telefoniczne