Przejdź do głównej zawartości
Zamknij
Zamknij

TWÓJ KOSZYK

Twój koszyk jest pusty. Kontynuuj zakupy aby dodać produkty do koszyka.

Wyszukiwanie

Centrum telefoniczne

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO  KOMSA.PL

 

I. Definicje. 


Użyte w Regulaminie wyrazy pisane wielką literą mają następujące znaczenie:

1) KOMSA POLSKA sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu pod adresem ul. Kazimierza Michalczyka 5, 53-633 Wrocław., zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców KRS pod numerem 0000003572, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadająca NIP: 8971093468, REGON: 930811320, o wysokości kapitału zakładowego 1.000.000 zł
2) Formularz kontaktowy – usługa polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi przesłania KOMSA wiadomości za pośrednictwem okna dialogowego udostępnionego w Serwisie KOMSA 
3) Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, lecz posiadająca zdolność prawną, korzystająca z Usług świadczonych drogą elektroniczną wskazanych w Regulaminie i na zasadach w nim opisanych lub która podjęła działania zmierzające do zawarcia takiej umowy
4) Kontrahent – Użytkownik, będący Przedsiębiorcą, który zarejestrował się w Serwisie eKOMSA i któremu udostępniono Konto w Serwisie. 
5) Pracownik Kontrahenta – pracownik lub współpracownik Kontrahenta uprawniony do obsługi i korzystania z Konta Kontrahenta w Serwisie, w tym dokonywania Zamówień.
6) Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny
7) Konto – panel tworzony w systemie teleinformatycznym Serwisu KOMSA, umożliwiający Kontrahentowi korzystanie z jego funkcjonalności i dostęp do jego zawartości, w szczególności informacji o cenach Produktów prezentowanych w Serwisie KOMSA oraz dokonywanie Zamówień  
8) Koszyk – element Serwisu KOMSA, za pomocą którego Kontrahent dokonuje wyboru Produktu w celu złożenia Zamówienia,
9) Zamówienie – złożona przez Kontrahenta deklaracja woli nabycia prezentowanych w Serwisie KOMSA Produktów uzewnętrzniona przez Kontrahenta za pośrednictwem Serwisu (poprzez zdalne wypełnienie elektronicznego formularza w Serwisie), w sposób umożliwiający KOMSA identyfikację Kontrahenta, precyzująca ponadto Produkt mający stanowić przedmiot Umowy Sprzedaży oraz miejsce jego odbioru lub dostawy.
10) Potwierdzenie złożenia Zamówienia - wiadomość elektroniczna (e-mail zawierający w temacie zwrot: „Potwierdzenie złożenia Zamówienia”) generowana automatycznie i wysłana przez system teleinformatyczny KOMSA na adres poczty elektronicznej wskazany przez Kontrahenta) informująca o zarejestrowaniu przez KOMSA złożonego Zamówienia za pośrednictwem Serwisu wraz odnośnikami elektronicznymi (tzw. linki) do treści Regulaminu, Warunków Sprzedaży KOMSA oraz Polityki Prywatności; Potwierdzenie złożenia Zamówienia nie stanowi Przyjęcia Zamówienia;
11) Przyjęcie Zamówienia - wiadomość elektroniczna (e-mail zawierający w temacie zwrot: „Przyjęcie Zamówienia”) wysłana przez KOMSA na adres poczty elektronicznej wskazany przez Kontrahenta potwierdzająca, że wskazane w jej treści Zamówienie może zostać zrealizowane przez KOMSA. Potwierdzenie Zamówienia zawiera dodatkowe informacje dotyczące realizowanego przez KOMSA Zamówienia, w tym Produkty, cenę, adres dostawy i informacje o płatności, jak również odnośniki elektroniczne (tzw. linki) do treści Regulaminu, Warunków Sprzedaży KOMSA oraz Polityki Prywatności;
12) Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny zawierana za pośrednictwem Serwisu pomiędzy Kontrahentem, a KOMSA. Do zawarcia Umowy Sprzedaży dochodzi przez doręczenie Kontrahentowi przez KOMSA (po złożeniu przez Kontrahenta Zamówienia za pośrednictwem Serwisu) Przyjęcia Zamówienia. Umowa zawierana jest w języku polskim.
13) Warunki Sprzedaży KOMSA – ogólne warunki sprzedaży stanowiące integralną część wszystkich umów sprzedaży zawieranych z KOMSA, które określają wzajemne relacje pomiędzy stronami tych umów z zastrzeżeniem poczynionych indywidualnie, szczególnych pisemnych uzgodnień między stronami. Warunki Sprzedaży KOMSA  dostępne na stronie https://www.komsa.pl/Warunki-Sprzedaży
14) Logowanie – wprowadzenie indywidualnego identyfikatora (loginu) w postaci adresu e-mail oraz hasła na podstronie Serwisu KOMSA (https://www.komsa.pl/login pozwalające na dostęp do zawartości Konta
15) Polityka prywatności – dokument zawierający informacje o przetwarzaniu danych osobowych osób fizycznych przez KOMSA;
16) Produkt – towar prezentowany w Serwisie KOMSA, przez który rozumie się rzecz ruchomą prezentowaną w Serwisie (pojęcie to na gruncie Regulaminu obejmuje również akcesoria i komponenty, w tym oprogramowanie i treści cyfrowe dostarczane Kontrahentowi wraz z towarem). Przez Produkt rozumie się na gruncie Regulaminu także dostawę towaru (usługę transportu w miejsce wskazane przez Kontrahenta)
17) Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową
18) Regulamin – niniejszy dokument, który jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną 
19) Serwis Komsa, Serwis – strona internetowa prowadzona przez KOMSA pod adresem https://www.komsa.pl
20) Usługa – każda usługa świadczona przez KOMSA drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu KOMSA zgodnie z Regulaminem
21) Ustawa o prawie autorskim - ustawa z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
22) Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną

 

II. Postanowienia ogólne

 

1. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Serwisu KOMSA prowadzonego pod adresem: https://www.komsa.pl.
2. Regulamin jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i zawiera warunki świadczenia tych usług za pośrednictwem Serwisu KOMSA, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie ww. usług oraz tryb postępowania reklamacyjnego. 
3. Strona internetowa pod adresem: https://www.komsa.pl prowadzona jest przez KOMSA POLSKA sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu pod adresem ul. Kazimierza Michalczyka 5, 53-633 Wrocław, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców KRS pod numerem 0000003572, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadającą NIP: 8971093468, REGON: 930811320, o wysokości kapitału zakładowego 1.000.000 zł
4. Kontakt z KOMSA jest możliwy:
a. pisemnie - na adres: ul. Kazimierza Michalczyka 5, 53-633 Wrocław,
b. za pośrednictwem poczty elektronicznej - pod adresem: sklep_ekomsa@komsa.pl,
c. telefonicznie  – pod numerem: +48 511 031 027 .
5. W ramach wykonywanej działalności, KOMSA świadczy drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu KOMSA.PL następujące Usługi:
a. dostępu do publikowanych treści,
b. dostarczanie Usługi Konta 
c. formularz kontaktowy.

6. Regulamin dostępny jest nieodpłatnie za pośrednictwem Strony internetowej umożliwiającej pozyskanie, odtworzenie, utrwalenie treści Regulaminu za pomocą systemu informatycznego, którym posługuje się Użytkownik.  
7. Regulamin stanowi wzorzec umowy zawieranej na odległość. Treść Regulaminu w przypadku korzystania z Usług wskazanych w Regulaminie stanowi treść zawartej pomiędzy stronami umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną.
8. Użytkownik przed skorzystaniem z Usług zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem. Dodatkowo, przed skorzystaniem z Usług, o których mowa w punkcie 5 lit. b i c powyżej, Użytkownik jest zobowiązany do akceptacji postanowień Regulaminu oraz Polityki prywatności poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka (checkbox’a) przed rozpoczęciem korzystania z tych Usług.
9. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Usług zgodnie z przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu oraz dobrymi obyczajami. W szczególności informacje podawane przez Użytkownika, konieczne do skorzystania z Usług, powinny być zgodne z prawdą, przy czym całkowita odpowiedzialność z tego tytułu spoczywa na Użytkowniku. Użytkownik zobowiązany jest także do aktualizacji danych, które uległy zmianie, a które są konieczne dla świadczenia Usług. 


III. Wymagania techniczne

 

1. W celu prawidłowego korzystania przez Użytkowników z Usług, niezbędne jest:
a. połączenie z siecią Internet;
b. posiadanie urządzeń pozwalających na korzystanie z zasobów sieci Internet;
c. korzystanie z przeglądarki internetowej (Microsoft Internet Explorer w wersji nie niższej niż 8.0 lub Mozilla Firefox w wersji nie niższej niż 3.0, Opera w wersji nie niższej niż 9.0, Google Chrome w wersji nie niższej niż 6) umożliwiającej wyświetlanie na ekranie urządzenia dokumentów hipertekstowych, powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę WWW oraz obsługującej język programowania JavaScript, a ponadto akceptującej pliki typu cookies;
d. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej;

2. Koszty zapewnienia powyższych warunków technicznych niezbędnych do korzystania z Usług ponosi Użytkownik.
3. KOMSA nie ponosi odpowiedzialności za brak spełnienia przez Użytkownika przedstawionych powyżej wymagań technicznych koniecznych do korzystania z poszczególnych Usług.
4. KOMSA informuje, że wykorzystuje kryptograficzną ochronę transferu elektronicznego oraz treści cyfrowych przez zastosowanie właściwych środków logicznych, organizacyjnych i technicznych, w szczególności w celu uniemożliwienia dostępu osobom trzecim do danych, w tym przez szyfrowanie SSL, stosowanie haseł dostępu oraz programów antywirusowych czy przeciw niechcianemu oprogramowaniu. Pomimo stosowania ww. zabezpieczeń, korzystanie z sieci Internet oraz Usług świadczonych drogą elektroniczną może być zagrożone dostaniem się do systemu teleinformatycznego oraz urządzenia Użytkownika, szkodliwego oprogramowania lub uzyskaniem dostępu do danych znajdującym się na tym urządzeniu przez osoby trzecie. W celu zminimalizowania powołanego zagrożenia dla bezpieczeństwa korzystania z Usług zalecane jest, aby urządzenie Użytkownika posiadało dodatkowo:
a. aktualny system antywirusowy,
b. skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
c. zainstalowane dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa,
d. aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies oraz Java Script w przeglądarce internetowej.  

5. Podczas korzystania z Usług zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym, w tym korzystanie przez Użytkownika z wirusów, botów, robaków bądź innych kodów komputerowych, plików lub programów (w szczególności automatyzujących procesy skryptów i aplikacji bądź innych kodów, plików lub narzędzi).
6. KOMSA w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Usług, spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Usług z infrastrukturą techniczną Użytkownika.
7. KOMSA dokłada najwyższej staranności, by świadczone Usługi były na najwyższym poziomie, jednakże nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Usług w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu lub w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Serwisu KOMSA.PL. KOMSA dołoży staranności, aby planowe przerwy techniczne związane z konserwacją wykorzystywanego oprogramowania oraz sprzętu telekomunikacyjnego i serwerów na potrzeby Serwisu KOMSA.PL, w miarę możliwości były planowane w godzinach nocnych. O terminie i przewidywanej długości trwania przerwy KOMSA w miarę możliwości technicznych poinformuje Użytkowników z wyprzedzeniem.

 

IV. Usługa dostępu do treści publikowanych w Serwisie KOMSA.PL

 

1. W ramach Usługi dostępu do treści publikowanych w Serwisie KOMSA.PL Użytkownik może nieodpłatnie zapoznawać się z wszelkimi treściami publikowanymi w Serwisie.
2. Usługa jest świadczona 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem przerw technicznych niezbędnych dla wykonania prac serwisowych lub innych sytuacji wskazanych w Regulaminie.
3. Umowa o świadczenie tej Usługi zawierana jest na okres faktycznego korzystania ze Strony internetowej, każdorazowo z chwilą wejścia Użytkownika na Serwis KOMSA.PL.
4. Umowa o świadczenie tej Usługi ulega rozwiązaniu z chwilą opuszczenia Serwisu KOMSA.PL przez Użytkownika, co nie wymaga żadnych dodatkowych oświadczeń ani ze strony KOMSA, ani ze strony Użytkownika.
5. Z Usługi może korzystać każdy Użytkownik.


V. Usługa Konta w Serwisie   

 

V.1.  Usługa Konta – postanowienia ogólne

1. Zawarcie umowy o dostarczanie usługi Konta w Serwisie KOMSA.PL następuje poprzez dokonanie rejestracji. Dokonywanie Zamówień Produktów za pośrednictwem Serwisu KOMSA.PL możliwe jest wyłącznie po dokonaniu rejestracji. 
2. Rejestracja w Serwisie odbywa się w następujący sposób:
a. poprzez rejestrację w bazie partnerów handlowych KOMSA łącznie z udzieleniem dostępu do Konta – dla Przedsiębiorców, którzy nie są zarejestrowani w bazie partnerów handlowych współpracujących z KOMSA
albo
b. udzielenie dostępu do Konta – dla Przedsiębiorców, którzy są zarejestrowani w bazie partnerów handlowych KOMSA.

3. W celu rejestracji, o której mowa w pkt 2 lit. a powyżej, Przedsiębiorca zobowiązany jest wypełnić formularz online (wniosek o założenie konta handlowego w KOMSA), zamieszczony na podstronie Serwisu (https://www.komsa.pl/request-access/) a następnie przesłać podpisany formularz za pośrednictwem funkcjonalności dostępnych w Serwisie. Wszelkie informacje związane z rejestracją Przedsiębiorcy w bazie partnerów handlowych KOMSA zawarte są w treści formularza wniosku. Złożenie formularza wniosku za pośrednictwem Serwisu jest równoznaczne ze złożeniem wniosku o udzielenie dostępu do Konta w Serwisie. Udzielenie dostępu do Konta w Serwisie następuje wyłącznie po pozytywnym rozpoznaniu przez KOMSA złożonego wniosku o założenie konta handlowego w KOMSA i rejestracji Przedsiębiorcy w bazie partnerów handlowych.   
4. W celu rejestracji, o której mowa w pkt. 2 lit. b powyżej, Przedsiębiorca zobowiązany jest wypełnić formularz online zamieszczony na podstronie Serwisu (https://www.komsa.pl/request-access/), za pomocą którego Przedsiębiorca lub osoba działająca w jego imieniu podaje wymagane dane [imię i nazwisko Pracownika Kontrahenta, adres e-mail, numer kontaktowy, kod pocztowy siedziby Przedsiębiorcy, nazwę Przedsiębiorcy, NIP]. 
5. Warunkiem uzyskania dostępu do Konta w Serwisie KOMSA.PL jest złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z Regulaminem i Polityką prywatności oraz akceptacji ich postanowień. 
6. Na cele założenia i korzystania z Konta w Serwisie w formularzu wniosku o założenie konta handlowego w KOMSA lub formularzu o udzielenie dostępu do Konto należy podać dane osoby upoważnionej przez Kontrahenta (imię i nazwisko oraz adres e-mail), któremu zostanie przydzielone Konto Kontrahenta. 
7. Udzielenie dostępu do Konta w Serwisie następuje poprzez przekazanie Kontrahentowi na wskazany adres e-mail indywidualnego hasła do Logowania oraz aktywacji Konta przez KOMSA. Zawarcie umowy o świadczenie usługi Konta następuje z chwilą przekazania danych do Logowania. 
8. KOMSA zastrzega sobie prawo do odmowy aktywowania konta Użytkownika bez podania przyczyny. 
9. Dostęp do zawartości Konta w Serwisie KOMSA.PL, w szczególności w postaci informacji o cenach Produktów i ich dostępności możliwy, jest po dokonaniu Logowania.
10. Kontrahent zobowiązany jest zachować w poufności (nie udostępniać osobom trzecim) dane wymagane do Logowania w Serwisie. W przypadku udostępnienia danych do Logowania osobom trzecim i wystąpienia z tego powodu po stronie KOMSA szkody, Kontrahent ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą. Kontrahent odpowiada za działania i zaniechania swoich pracowników i współpracowników, którym udostępnił dane do Logowania. W sytuacji, kiedy Kontrahent powziął wiedzę o wejściu w posiadanie danych do Logowania przez osoby nieuprawnione, zobowiązany jest do niezwłocznej zmiany hasła. Zmiany hasła można dokonać korzystając z funkcjonalności dostępnej w Serwisie.
11. Za pomocą Konta Kontrahent może w szczególności:
a. przechowywać swoje dane,
b. dokonywać Zamówień,
c. korzystać z innych funkcjonalności Konta.

12. Usługa jest świadczona 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu , z zastrzeżeniem przerw technicznych niezbędnych dla wykonania prac serwisowych lub innych sytuacji wskazanych w Regulaminie.
13. Kontrahent i KOMSA mogą w każdym czasie i bez podania przyczyny wypowiedzieć umowę o dostarczanie usługi Konta z zachowaniem terminu 14 dni. Złożenie przez Kontrahenta oświadczenia o wypowiedzeniu usługi Konta może zostać nastąpić za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie. 
14. W przypadku korzystania przez Kontrahenta z usługi Konta w sposób sprzeczny z przepisami prawa powszechnie obowiązującego lub postanowieniami Regulaminu (w tym dostarczania przez Kontrahenta treści o charakterze bezprawnym), KOMSA jest uprawniona do rozwiązania umowy o dostarczanie usługi Konta. Rozwiązanie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, następuje poprzez złożenie Kontrahentowi oświadczenia za pomocą poczty elektronicznej. 
15. W przypadkach, o których mowa w pkt 14 powyżej, KOMSA zastrzega sobie prawo do czasowego zablokowania konta Kontrahenta. KOMSA może przywrócić Kontrahentowi dostęp do Konta na wniosek Kontrahenta po spełnieniu przez niego wskazanych przez KOMSA warunków. 
16. W przypadkach, o których mowa w pkt 14 i 15 powyżej KOMSA może, według własnego wyboru, uprzednio wezwać Kontrahenta do zaprzestania naruszeń lub usunięcia ich skutków w oznaczonym terminie, pod rygorem dokonania blokady lub rozwiązania umowy o prowadzenie Konta. 
17. W przypadku ustania pomiędzy rozwiązania umowy o dostarczanie usługi Konta, Konto danego Kontrahenta przestaje być aktywne i dostępne dla Kontrahenta, a wszelkie złożone przez niego Zamówienia, z wyjątkiem tych, co do których doszło już do zawarcia Umów Sprzedaży, zostają anulowane (przestają wiązać Kontrahenta).
18. Informacje zgromadzone na Koncie dostępne są dla KOMSA celem umożliwienia Kontrahentowi lub KOMSA wykonywania przysługujących uprawnień związanych z zawartymi Umowami Sprzedaży.
V.2 Usługa Konta - dokonywanie Zamówień 

 

1. W Serwisie po zalogowaniu do Konta prezentowane są Produkty wraz z ich cenami i zaproszeniem Kontrahentów do zawierania Umów Sprzedaży w zakresie Produktów. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje zamieszczone w Serwisie poczytuje się nie za ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy. Nie stanowią one również zapewnienia KOMSA. 
2. Zdjęcia i opisy Produktów zamieszczone w Serwisie są materiałami poglądowymi, co oznacza, że  mają na celu jedynie umożliwienie Kontrahentom wyrobienia sobie ogólnego wyobrażenia o właściwościach, wyglądzie i parametrach użytkowych Produktu. Wygląd Produktu na zdjęciach prezentowanych w Serwisie może różnić się w nieznacznym stopniu od wyglądu Produktu wydawanego Kontrahentowi (różnice mogą wynikać z innych ustawień monitora Kontrahenta, warunków oświetlenia, itp.). Powyższe zastrzeżenia nie odnoszą się do prezentowanych w Serwisie specyfikacji technicznych oraz oznaczeń marki i modelu danego Towaru.
3. Podane ceny Produktów są cenami netto. Ceny uwzględniają indywidualne rabaty Kontrahenta. Indywidualne rabaty uwzględniane są każdorazowo w przypadku przyjęcia przez KOMSA Zamówienia do realizacji.  
4. KOMSA zastrzega sobie prawo do zmiany cen przyjęciem Zamówienia do realizacji, o czym Kontrahent zostanie poinformowany. Brak akceptacji zmiany ceny przez Kontrahenta skutkować będzie odmową przyjęcia Zamówienia do realizacji. 
5. KOMSA zastrzega sobie prawo do czasowego ograniczenia dostępności Produktów, wycofania poszczególnych Produktów z prezentacji w Serwisie  bez podawania przyczyn, zmiany parametrów technicznych zamieszczonych Produktów oraz przyporządkowania Produktów do odpowiednich grup.
6. KOMSA nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępności Produktów, za przestoje w możliwości dokonywania Zamówień, jak również za zmiany cen Produktów.
7. Zamówień mogą dokonywać wyłącznie zarejestrowani Kontrahenci z dostępem do Konta.
8. Zamówienia mogą być składane przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem postanowień Regulaminu dotyczących przerw w dostępie do Serwisu.
9. W celu złożenia Zamówienia Kontrahent:
a. wybiera Produkt, który ma być przedmiotem Umowy Sprzedaży poprzez dodanie go do Koszyka;
b. wybiera sposób opcje dostawy Produktu z listy dostępnej w Serwisie;
c. weryfikuje prawidłowość wprowadzonych/wybranych danych dotyczących Zamówienia, w szczególności ilość i rodzaj zamawianych Produktów, sposób dostawy, oraz cenę za Produkt lub cenę za dostawę;
d. potwierdza, jako wiążące go, postanowienia Regulaminu, Warunków Sprzedaży KOMSA oraz potwierdza, że zapoznał się z aktualną Polityką Prywatności;
e. może zaakceptować dodatkowe fakultatywne klauzule, w tym marketingowe w formie „checkboxów” o ile takie są zaoferowane do akceptacji Kontrahenta;
f. zaznacza opcję „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”, która oznacza, że złożenie Zamówienia w przypadku przyjęcia Zamówienia do realizacji wiąże się z obowiązkiem zapłaty.

10. Złożenie Zamówienia przez Kontrahenta nie zobowiązuje KOMSA do zawarcia Umowy Sprzedaży. 
11. Niezwłocznie po złożeniu Zamówienia Kontrahent otrzyma na adres poczty elektronicznej potwierdzenie złożenia Zamówienia. Stanowi ono jedynie potwierdzenie doręczenia Zamówienia na serwer poczty elektronicznej KOMSA i nie skutkuje do zawarciem Umowy Sprzedaży pomiędzy KOMSA a Kontrahentem.
12. KOMSA rozpatruje złożone Zamówienie pod kątem możliwości jego realizacji. W szczególności warunkiem Przyjęcia Zamówienia jest dostępność Produktu w magazynie KOMSA. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia, w szczególności jeżeli zostało ono złożone w sposób sprzeczny z Regulaminem lub gdy Kontrahent narusza jego postanowienia.
13. Kontrahent może anulować własne Zamówienie do chwili zawarcia Umowy Sprzedaży (tj. do momentu Przyjęcia Zamówienia). W tym celu Kontrahent powinien złożyć żądanie anulowania Zamówienia u przypisanego mu opiekuna handlowego lub za pośrednictwem e-maila na adres: ecommerce@komsa.pl .
14. W przypadku, gdy realizacja części lub całości Zamówienia nie będzie możliwa, KOMSA bez zbędnej zwłoki (pocztą elektroniczną lub telefonicznie) może: 
a. poinformować Kontrahenta o odmowie realizacji Zamówienia w całości, na skutek czego Zamówienie uważa się za niezłożone, 
b. zaproponuje Kontrahentowi realizację Zamówienia w części, w której jego realizacja jest możliwa (przedstawiając propozycję anulacji Zamówienia w części). W przypadku zaakceptowania tej propozycji przez Kontrahenta, przedmiotem Umowy Sprzedaży będą Produkty objęte częścią Zamówienia, które nie zostało anulowane (w części niemożliwej do realizacji Zamówienie to uważane będzie za niezłożone).

15.
W terminie 2 kolejnych dni po otrzymaniu od KOMSA propozycji anulowania Zamówienia w części Kontrahent może potwierdzić Sprzedającemu w odpowiedniej formie (tj. pocztą elektroniczną) swoją zgodę na częściowe anulowanie Zamówienia i w konsekwencji realizację Zamówienia w pozostałej części. Jeżeli w tym terminie Kontrahent nie przekaże KOMSA. potwierdzenia, Zamówienie traktowane będzie w całości jako niezłożone.
16. KOMSA potwierdza możliwość, gotowość i przystąpienie do realizacji Zamówienia wysyłając do Kontrahenta Przyjęcie Zamówienia.
17. Treść złożonego Zamówienia i związanej z nim Umowy Sprzedaży przesyłana jest jako Przyjęcie Zamówienia ze stosownymi linkami do treści Regulaminu, Warunków Sprzedaży KOMSA oraz Polityki Prywatności. 
18. Przyjęcie Zamówienia zostanie wysłane przez KOMSA nie później, niż w terminie 3 dni od dnia przesłania Potwierdzenia złożenia Zamówienia. Brak Przyjęcia Zamówienia w tym terminie jest równoznaczne z odmową przyjęcia Zamówienia do realizacji.
19. Do zawarcia Umowy Sprzedaży dochodzi po przyjęciu przez KOMSA Zamówienia do realizacji, na zasadach wskazanych w Warunkach Sprzedaży KOMSA z zastrzeżeniem warunków wynikających z indywidualnych, pisemnych ustaleń między KOMSA a Kontrahentem. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta i nabiera pomiędzy KOMSA, a Kontrahentem mocy wiążącej z chwilą doręczenia na serwer poczty elektronicznej Kontrahenta Przyjęcia Zamówienia (wiadomość elektroniczna e-mail). Za dzień doręczenia wiadomości elektronicznej e-mail uważa się dzień, w którym wiadomość ta wpłynęła na serwer poczty elektronicznej obsługujący adres e-mail podany przez Kontrahenta w przy rejestracji.
20. KOMSA nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Kontrahenta przy składaniu Zamówienia.
21. Kontrahent będzie informowany o statusie Zamówienia poprzez wiadomości e-mail. Kontrahent może skontaktować się również z KOMSA telefonicznie lub poprzez e-mail.

 


VI. Usługa Formularz kontaktowy

 

1. Z Usługi Formularz kontaktowy może korzystać każdy Użytkownik także bez konieczności zakładania Konta i Logowania.
2. Usługa jest świadczona 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu , z zastrzeżeniem przerw technicznych niezbędnych dla wykonania prac serwisowych lub innych sytuacji wskazanych w Regulaminie.
3. Usługa Formularza kontaktowego jest świadczona przez KOMSA nieodpłatnie.
4. Umowa o świadczenie drogą elektroniczną Usługi Formularz kontaktowy zawierana jest na czas określony i ulega rozwiązaniu z chwilą przekazania przez KOMSA odpowiedzi na pytanie (pytania) Użytkownika, które zostało (zostały) złożone za pośrednictwem Formularza kontaktowego. Do zawarcia umowy o świadczenie Usługi Formularz Kontaktowy dochodzi z chwilą naciśnięcia przez Użytkownika na przycisk (link) „Wyślij”, po uprzednim prawidłowym wypełnieniu Formularza kontaktowego poprzez podanie danych (imię i nazwisko, e-mail) i podanie treści zapytania oraz zaznaczeniu wymaganych checkboxów, w tym o złożeniu oświadczenia o zapoznaniu się i akceptacji postanowień Regulaminu oraz Polityki prywatności.
5. Przekazanie przez KOMSA odpowiedzi na pytanie (pytania) Użytkownika, które zostało (zostały) złożone za pośrednictwem Formularza kontaktowego nastąpi za pośrednictwem podanego w formularzu adresu e-mail, w miarę możliwości terminie do 3 dni roboczych , przy czym KOMSA nie ponosi odpowiedzialności za niezachowanie tego terminu.
6. Formularz kontaktowy służy wyłącznie do korespondencji związanej z działalnością KOMSA w celu m.in. zapytanie o ofertę KOMSA.
7. Użytkownik zobowiązany jest do niepodawania fałszywych danych osobowych, jak również do niepodawania danych osobowych innej osoby, bez jej zgody oraz do niepodawania adresu e-mail, którego nie jest użytkownikiem. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść podanych przez siebie danych, w tym również odpowiedzialność za ewentualne naruszenie praw osób trzecich.


VII. Postępowanie reklamacyjne.

 

1. Każdy Użytkownik Serwisu może dokonywać zgłoszeń i reklamacji w sprawie wszystkich Usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu zgodnie z Regulaminem, w tym składać reklamacje:
a. pisemnie pod adres: ul. Michalczyka 
b. za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep_ekomsa@komsa.pl
c. telefonicznie pod nr: +48 511 031 027 dostępnym od poniedziałku do piątku w godzinach: 8-16.

2. Zgłoszenia i reklamacje, o których mowa w punkcie powyżej powinny zawierać opis zdarzenia lub problemu będącego przedmiotem zgłoszenia lub reklamacji oraz dane kontaktowe, umożliwiające przekazanie przez KOMSA odpowiedzi. KOMSA ustosunkuje się do zgłoszenia/reklamacji zgłoszonych przez każdego Użytkownika i powiadomi go o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od dnia otrzymania wszystkich informacji niezbędnych do ich rozpatrzenia. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie zgłoszenia lub reklamacji w terminie 14 dni, KOMSA zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu rozpatrzenia reklamacji do 30 dni. W takim przypadku KOMSA poinformuje ww. Użytkownika o przedłużeniu terminu rozpatrzenia jego zgłoszenia lub reklamacji przed upływem terminu 14 dniowego, podając przyczynę opóźnienia.

 

XI. Własność intelektualna

 

1. Treści zamieszczone w Serwisie, takie jak: tekst, grafika, logotypy, ikony, obrazy, zdjęcia, pliki audio, wideo, pliki z danymi, prezentacje, programy oraz wszelkie inne dane oraz treści udostępniane Użytkownikom w ramach Produktów (dalej na potrzeby niniejszej sekcji jako „Treści”) są chronione prawami własności intelektualnej. Autorskie prawa majątkowe do Treści przysługują KOMSA lub podmiotom, z którym KOMSA zawarł odpowiednie umowy, zaś autorskie prawa osobiste – autorom. Jeśli Treści zawierają wizerunek osób, podlegają one dodatkowo ochronie przewidzianej dla dóbr osobistych. Żaden fragment Treści nie może być powielany lub rozpowszechniany w żadnej formie i w żaden sposób bez uprzedniego, pisemnego zezwolenia KOMSA.
2. Zawarcie przez umowy na świadczenie Usług nie skutkuje przeniesieniem na Użytkownika prawa własności ani innych praw własności intelektualnej do Treści.
3. Użytkownik może korzystać z Treści wyłącznie dla własnych potrzeb w granicach prawa. W szczególności Użytkownikowi nie wolno:
a. usuwać zabezpieczenia i oznaczenia naniesione na Treści,
b. zwielokrotniać Treści lub dokonywać ich rozpowszechniania, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej,
c. udostępniać Treści innym osobom, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej,
d. najmować i użyczać Treści, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej.

4. Użytkownik ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za działanie niezgodne z postanowieniami niniejszej sekcji Regulaminu.

XII. Przetwarzanie danych osobowych

 

 

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez KOMSA znajdują się w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://www.komsa.pl/privacy-policy/.

 

XIV. Zmiana Usługi Konta

 

1. KOMSA może dokonać zmiany Usługi Konta w przypadku:
a. konieczności dostosowania Usługi Konta do nowopowstających urządzeń lub oprogramowania używanych przez Kontrahenta do korzystania z Usługi Konta;
b. podjęcia przez KOMSA decyzji o usprawnieniu Usługi Konta poprzez dodanie do niej nowych funkcjonalności lub modyfikacji dotychczasowych funkcjonalności;
c. prawnego obowiązku dokonania zmian, w tym obowiązku dostosowania Usługi Konta do aktualnego stanu prawnego.

2. Zmiana Usługi Konta będzie wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Kontrahenta.
3. KOMSA informuje Kontrahentów o dokonanej zmianie Usługi Konta poprzez umieszczenie na Koncie komunikatu informującego o zmianach. Niezależnie, informacja o dokonanej zmianie może być przesłana Kontrahentowi za pomocą poczty elektronicznej.
4. Jeżeli zmiana Usługi Konta będzie istotnie i negatywnie wpływała na dostęp Kontrahenta do Usługi Konta, KOMSA zobowiązany jest poinformować Kontrahenta o właściwościach i terminie dokonania zmiany. 
5. Informację, o której mowa w punkcie 4 powyżej, KOMSA przesyła Kontrahentowi za pomocą poczty elektronicznej, nie później niż na 7 (siedem) dni przed dokonaniem zmiany.


XV. Zmiana Regulaminu

 

1. KOMSA może dokonać zmiany w Regulaminie w szczególności w przypadku:
a) zmiany danych KOMSA;
b) zmiany przedmiotu działalności KOMSA;
c) rozpoczęcia dostarczania przez KOMSA nowych usług, modyfikacji Usług dotychczas dostarczanych lub zaprzestania ich dostarczania;
d) prawnego obowiązku dokonania zmian, w tym obowiązku dostosowania Regulaminu do aktualnego stanu prawnego.

2. O zmianie Regulaminu Użytkownicy zostaną poinformowani poprzez opublikowanie jego zmienionej wersji w Serwisie. Równocześnie, informacja o zmianie Regulaminu zostanie przesłana Kontrahentom pocztą elektroniczną.
3. Kontrahent, który nie zgadza się na zmianę Regulaminu, może wypowiedzieć umowę o dostarczanie Usługi Konta ze skutkiem natychmiastowym w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu za pomocą poczty elektronicznej. Brak wypowiedzenia uznaje się za zgodę na zmianę Regulaminu.
4. Wypowiedzenie Umowy o dostarczanie Usługi Konta następuje poprzez złożenie KOMSA przez Kontrahenta oświadczenia o wypowiedzeniu tej umowy. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może zostać wysłane za pomocą poczty elektronicznej do kontaktu z KOMSA.
5. Niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia, o którym mowa w punkcie 5 powyżej, KOMSA usuwa Konto.


XVI. Postanowienia końcowe

 

1. W sprawach nieunormowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
2. Uznanie za nieważne któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu nie wpływa na ważność pozostałych postanowień.
3. Niedochodzenie przez KOSMA wykonywania prawa przysługującego na mocy Regulaminu lub niekorzystanie z przysługujących uprawnień zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, nie może zostać uznane za akceptację zaistniałych lub przyszłych naruszeń i działanie takie nie wpływa na uprawnienia KOMSA wynikające z Regulaminu lub z tych przepisów.
4. Prawem właściwym dla Regulaminu oraz wskazanych w nim Umów jest prawo polskie. 
5. Aktualna wersja Regulaminu obowiązuje od dnia 17.07.2024r.

 

Porównanie produktów Centrum telefoniczne