CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Na tej stronie znajdziesz odpowiedzi na niektóre z najczęściej zadawanych pytań.
Przeglądanie witryny
Enter your help content here.
Jak mogę znaleźć produkty, które chcę?
Aby przeglądać według kategorii, możesz skorzystać z nawigacji kategorii u góry strony. Jeśli chcesz robić zakupy według producenta, możesz skorzystać z opcji Marki w menu głównym i znaleźć tam najczęściej wyszukiwane marki. Alternatywnie, skorzystaj z naszej zaawansowanej wyszukiwarki słów kluczowych, którą można znaleźć po lewej stronie ikony koszyka w prawym górnym rogu strony i wprowadź kod produktu lub tekstowy opis tego, czego szukasz.
Czy mogę porównać dwa lub więcej produktów?
Jednocześnie możesz porównać maksymalnie cztery produkty. Na stronie z listą produktów kliknij pole wyboru „Porównaj”, a następnie kliknij „Porównaj wybrane produkty”.
Jak zapisać/przejrzeć ulubione produkty?
Aby zapisać produkt na liście ulubionych, kliknij „Dodaj do ulubionych”, gdy pojawi się na stronie z listą produktów lub na stronie ze szczegółami produktu. Aby wyświetlić zapisane ulubione produkty, przejdź do „ Moje konto ”, a następnie wybierz „ Moje ulubione ” . REJESTRACJA / LOGOWANIE
Zapomniałem loginu/hasła, co mam zrobić?
Nie martw się, zdarza się to cały czas, po prostu użyj linku do zapomnianego hasła, a my wyślemy Ci nowe. Próbowałem zarejestrować użytkownika, ale pojawia się informacja, że mój kod konta jest nieprawidłowy?
Upewnij się, że wpisujesz poprawny kod konta. Jeśli nie masz kodu konta i obecnie nie masz konta w eKomsa, kliknij „ tutaj ”. Jeśli uważasz, że wprowadzasz poprawny kod konta, wyślij e-mail na adres customer.service@ekomsa.pl. DOSTAWA
Jakie są opłaty za dostawę?
Koszty dostawy widoczne są w koszyku i zależą od zamawianych produktów oraz miejsca, do którego towar ma zostać wysłany. Muszę dodać wiele adresów dostawy. Czy mogę to zrobić?
Adresy dostawy możesz dodać w zakładce „Moje konto” na stronie internetowej.