Przejdź do głównej zawartości
Zamknij
Zamknij

TWÓJ KOSZYK

Twój koszyk jest pusty. Kontynuuj zakupy aby dodać produkty do koszyka.

Wyszukiwanie

Centrum telefoniczne

 

MISJA


 

PERSPEKTYWA RYNKU

Jako dystrybutor z wartością dodaną (VAD) dostarczamy produkty wraz z komplementarnymi usługami wspierającymi szybszy rozwój biznesowy naszych klientów

.


SZYJEMY ROZWIĄZANIA „NA MIARĘ”

W naszej codziennej pracy koncentrujemy się na indywidualnych warunkach współpracy, dostosowanych do potrzeb i zgodnych ze specyfiką klienta. Wspieramy naszych dostawców zapewniając dostępność i serwis ich produktów na szeroką skalę. Interesuje nas jedynie partnerska długotrwała współpraca oparta na zaufaniu.



ROZWIJAMY SWOJE UMIEJĘTNOŚCI

Rozwijamy się wraz z rozwojem rynku. Dokładnie śledzimy najnowsze trendy, nawiązujemy nowe kontakty biznesowe oraz poszerzamy portfolio produktów. Naszym celem od samego początku istnienia jest łączenie interesów naszych dostawców i klientów.

 NASZE WARTOŚCI I ZASADY

WIERZYMY W LUDZI

Wierzymy w ludzi i ich zdolność do rozwoju – to ich zaangażowanie, umiejętności i praca są esencją efektów działalności firmy, co przekłada się na zadowolenie i zaufanie naszych dostawców i klientów.

ŻYCIE = PRACA, RODZINA, WYPOCZYNEK, ZDROWIE

W KOMSA Polska doceniamy wartość relacji i rodziny. Głęboko wierzymy w to, że pracownik, który czuje się dobrze w pracy, przyczynia się do jej rozwoju. Przyjazne dla pracowników środowisko pracy oraz doskonała atmosfera wpływają na rozwój naszych ludzi, a jednocześnie biznesu.

ZESPÓŁ TO KAPITAŁ

Nowe problemy wymagają nowych rozwiązań. Klucz to generowanie pomysłów i przekuwanie ich na wspólny cel. Elastyczna i oparta na podejściu projektowym praca zespołowa jest częścią naszej polityki personalnej.

NASZE DNA TWORZĄ WARTOŚCI


Szybkość, niezawodność, elastyczność i profesjonalizm – to wartości, którymi cechuje się nasza praca. Nigdy nie spoczywamy na laurach i oferujemy najwyższej jakości usługi od początku naszej działalności.
Porównanie produktów Centrum telefoniczne